Paarden Profiel Naam: Memories Never Go Geslacht: Merrie Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: ~ Het Team za feb 11, 2012 10:13 pm
Welkom,
Om Running Free nog leuker en overzichtelijker te maken, hebben we een team nodig. Momenteel bestaat het team uit twee mensen:
xPauwke // Emily
Hallo,,
Ik ben Emily, de eigenaar van deze website. Ik ben een trotse Belg van 12 jaar, vind je dit te jong? Bedenk dan dat ik de hele site hier gedesignd en gemaakt heb.
Verder heb ik geen eigen paard,, maar ik rijd paard op een manege. Daar is mij lieveling Coccinelle, een Arabiertje van ongeveer 16 lentes jong
Salvation // Sonja
Hoihoi, Ik ben Sonja, en ik werk mee aan deze site. Ik ben 13 jaartjes jong, en ik ga naar school in Nijmegen, 2 VWO. Verder heb ik ook geen eigen paard, maar ik ga net zoals Emily naar de manege.
Fair // Rianne
Ik ben Rianne en 13 jaar jong. Mijn grote passie zijn natuurlijk Paarden, maar ook Bewerken en tekenen. Ik heb 3 lieve verzorgpony's waar ik ongeveer 3x in de week naar toe ga. En ik probeer het natuurlijk netjes en ordelijk op RF te houden!
Laatst aangepast door xPauwke op zo feb 19, 2012 8:07 am; in totaal 1 keer bewerkt