Nieuwe Domeinen
Auteur Bericht Heartbeat Veulen
Aantal berichten : 14Punten : 29Registratiedatum : 12-02-12Woonplaats : BelgiëPaarden Profiel Naam : Heartbeat Geslacht : Hengst Kudde : It Onderwerp: Nieuwe Domeinen zo feb 19, 2012 9:21 pm Hallo, Misschien is het wel leuk als er nieuwe domeinen komen, maar welke? Discussier hier over welke er kunnen komen en welke er eventueel weg moeten.
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Fair Moderator
Aantal berichten : 162Punten : 268Registratiedatum : 12-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : fryslanPaarden Profiel Naam : Just Be Fair Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen di feb 21, 2012 12:07 am Wat versta je precies onder 'nieuwe domeinen?' ;)
Colour Jaarling
Aantal berichten : 27Punten : 47Registratiedatum : 12-02-12Woonplaats : Eeklo xDPaarden Profiel Naam : Colour Geslacht : Hengst Kudde : Colour In My Life Onderwerp: Nieuwe domeinen di feb 21, 2012 11:39 pm Mischien een groot verzamel topic voor verschillende dingen
Rain Jaarling
Aantal berichten : 51Punten : 78Registratiedatum : 21-02-12Paarden Profiel Naam : Rain Geslacht : Merrie Kudde : Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen do feb 23, 2012 8:03 am Ik denk dat ze nieuwe gebieden bedoelt. Er zijn nu maar 4 gebieden waarin je echt kunt posten, meer gebieden maakt het aantrekkelijker ;)
Fair Moderator
Aantal berichten : 162Punten : 268Registratiedatum : 12-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : fryslanPaarden Profiel Naam : Just Be Fair Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen do feb 23, 2012 8:49 am Wat voor subforums zouden jullie bijvoorbeeld meer willen hebben? :)
Rain Jaarling
Aantal berichten : 51Punten : 78Registratiedatum : 21-02-12Paarden Profiel Naam : Rain Geslacht : Merrie Kudde : Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen do feb 23, 2012 11:00 pm Gebieden die je niet vaak tegenkomt op paardenrpg's, zodat het 'nieuw' blijft :)
Memorie Admin
Aantal berichten : 189Punten : 319Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 25Woonplaats : BelgiëPaarden Profiel Naam : Memories Never Go Geslacht : Merrie Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen do feb 23, 2012 11:05 pm Jip dat hebben we nodig,, onlangs dacht ik eraan om ook wolven in het spel te laten maar dan zijn we niet origineel ivm. serigala enzo. We kunnen een ''normale'' zone maken,, en dan een ''bovennatuurlijke'' met bv. duistere paarden die weetikveel kunnen...?
Rain Jaarling
Aantal berichten : 51Punten : 78Registratiedatum : 21-02-12Paarden Profiel Naam : Rain Geslacht : Merrie Kudde : Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen do feb 23, 2012 11:16 pm Dat is een leuk idee, maar dan zou ik er weleen regel aan vast maken. Dat alleen paarden die boven een bepaald aantal punten zitten in dat gebied mogen komen. Anders dan gaat iedereen natuurlijk in dat gebied posten omdat dat 'speciaal' is, en de gewone gebieden sterven dan uit.
Memorie Admin
Aantal berichten : 189Punten : 319Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 25Woonplaats : BelgiëPaarden Profiel Naam : Memories Never Go Geslacht : Merrie Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen do feb 23, 2012 11:19 pm Ja,, goed idée! Maar voorlopig ga ik het nog even houden voor wat het is tot er wat meer qctieve RPGers zijn...
Fair Moderator
Aantal berichten : 162Punten : 268Registratiedatum : 12-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : fryslanPaarden Profiel Naam : Just Be Fair Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 1:21 am Dus bovennatuurlijk ? Maar wat versta je daar onder. Gevleugeld etc? Ik zelf dacht ook aan 'real life' en ook een echt offtopic. Dus echt voor overige topics. ;)
Memorie Admin
Aantal berichten : 189Punten : 319Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 25Woonplaats : BelgiëPaarden Profiel Naam : Memories Never Go Geslacht : Merrie Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 1:42 am De gebiedennzijn vooral voor de RPG,, een offtopic is er al?
Fair Moderator
Aantal berichten : 162Punten : 268Registratiedatum : 12-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : fryslanPaarden Profiel Naam : Just Be Fair Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 4:32 am Ow okay, ja ik had net de offtopic gezien, denk ik over het hoofd gezien.
Remember Jaarling
Aantal berichten : 55Punten : 93Registratiedatum : 24-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : WoerdenPaarden Profiel Naam : Remember Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:16 pm Ik denk dat als je bovennatuurlijk gaat doen, Dat iedereen daar gaat spelen,... Want de meesten willen altijd de hoofdrolspeler zijn, weet je wel xD Dus ze willen allemaal speciaal zij, En dat verpest dan de sfeer... En ook dat je dan maar 1 paard kan spelen, die normaal moet zijn op het gewone RPG, En je wilt er eentje met vleugels op de bovennatuurlijke RPG, kan dat dus niet..
Fair Moderator
Aantal berichten : 162Punten : 268Registratiedatum : 12-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : fryslanPaarden Profiel Naam : Just Be Fair Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:22 pm Dat je dan pas naar de bovennatuurlijke zone kan met 700 punten ofzo?
Remember Jaarling
Aantal berichten : 55Punten : 93Registratiedatum : 24-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : WoerdenPaarden Profiel Naam : Remember Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:38 pm ja inderdaad lijkt me beter :3
Ycardo Admin
Aantal berichten : 83Punten : 151Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : NijmegenPaarden Profiel Naam : Ycardo Geslacht : Hengst Kudde : Geen. Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:40 pm Tja het kan wel, maar ik zie het nut er niet van in. Het blijft toch hetzelfde? :')
Remember Jaarling
Aantal berichten : 55Punten : 93Registratiedatum : 24-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : WoerdenPaarden Profiel Naam : Remember Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:41 pm Eigenlijk wel dan ja, Dan gaat iedereen naar die punten sparen en dan gaan ze alsnog daar spelen... xD
Ycardo Admin
Aantal berichten : 83Punten : 151Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : NijmegenPaarden Profiel Naam : Ycardo Geslacht : Hengst Kudde : Geen. Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:43 pm Idd, en het lijkt mij persoonlijk ook niet zo veel leuker.
Remember Jaarling
Aantal berichten : 55Punten : 93Registratiedatum : 24-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : WoerdenPaarden Profiel Naam : Remember Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:44 pm Mwah, mij een beetje, maar je hebt wel gelijk ^^
Ycardo Admin
Aantal berichten : 83Punten : 151Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : NijmegenPaarden Profiel Naam : Ycardo Geslacht : Hengst Kudde : Geen. Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:45 pm Dan is het zo 'ik heb laserogen waarmee ik iedereen kan laten doen wat ik wil.' 'Neehee, dat kan niet. Ik heb vleugels waarmee ik jou kan doden.' 'Neehee, dat is niet leuheeuk...'
Zo'n kleuterspelletje.
Memorie Admin
Aantal berichten : 189Punten : 319Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 25Woonplaats : BelgiëPaarden Profiel Naam : Memories Never Go Geslacht : Merrie Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 10:51 pm Phaha ach ja xd Niemand anders nog een idee?
Remember Jaarling
Aantal berichten : 55Punten : 93Registratiedatum : 24-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : WoerdenPaarden Profiel Naam : Remember Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 11:16 pm Misschien als plek, het strand ofzo?
Fair Moderator
Aantal berichten : 162Punten : 268Registratiedatum : 12-02-12Leeftijd : 26Woonplaats : fryslanPaarden Profiel Naam : Just Be Fair Geslacht : Hengst Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 11:18 pm Oke, dat bovennatuurlijke lijkt me niet zo'n goed idee xd Een paar subforum ideeen: - een subforum voor ideeen. Want dit is gewoon geen discussie meer. XD en nog voor plaatsen kan de Duinen en Heide en strand?
Memorie Admin
Aantal berichten : 189Punten : 319Registratiedatum : 11-02-12Leeftijd : 25Woonplaats : BelgiëPaarden Profiel Naam : Memories Never Go Geslacht : Merrie Kudde : Where Horses Belong Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen vr feb 24, 2012 11:24 pm Ja,, goed idéé iedereen! Het ideeenforum zal ik al maken.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Nieuwe Domeinen
Nieuwe Domeinen