Paarden Profiel Naam: Just Be Fair Geslacht: Hengst Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: Re: Where horses belong. di feb 21, 2012 9:37 pm
@Nell haha we liggen nu te slapen in een inham :')
Night wind Ik schrik wakker en sta gelijk recht op. ík had raar gedroomd, we gingen allemaal dood' Opgelucht dat het een droom was zuchte ik en ging weer liggen, dit keer genoot ik van de wamte.
EDIT REMEMBER: In dit forum moet je in de derde persoon posten, dus bv. night Wind schrikt wakker en staat gelijk recht op. Hij had raar gedroomd, wij gingen allemaal dood',...
Onderwerp: Re: Where horses belong. di feb 21, 2012 10:35 pm
Fair hinnnikt en Briest. 'Nee er is niets, ikheb vandaag mijn dag niet ofzo' Fair stap de inham uit en laat zijn benen koelen in de koude sneeuw, er moet nu minimaal al 10 cm liggen. Er viel opnieuw een sneeuwflok op Fairs neus.
Onderwerp: Re: Where horses belong. di feb 21, 2012 10:44 pm
Fair rook even in de lucht en gaf een vermoeide zucht, daarna begon hij nog meer te zweten. 'Zoals je zelf al zei, moet er hier in de buurt eten zijn. Als ik me niet vergis moet er een paar honderd meter verderop appelbomen zijn.' Fair stapte onrustig rond op afwachting van zijn kudde.
Onderwerp: Re: Where horses belong. di feb 21, 2012 10:58 pm
Fair was inmiddels ook geariveerd, je zag duidelijk aan de appels dat het winter was. De meest waren verrot, maar er zaten soms nog goede appels tussen. 'Hier kunnen we wel een paar dagen van leven.'Zei ik terwijl ik een appel opat.
Paarden Profiel Naam: Memories Never Go Geslacht: Merrie Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: Re: Where horses belong. wo feb 22, 2012 1:14 am
Memorie at vredig, wat dedennde appels haar goed. Ze keek naar de andere paarden, die kouwden ook rustig. Ze begon ondertussen al aan haar derde appel. Veel appels waren er niet, maar toch genoeg om even te overleven. De hemel werd al behoorlijk donker, de nacht zou zo komen.
Onderwerp: Re: Where horses belong. wo feb 22, 2012 8:26 am
Fair kijkt even omhoog om alles goed te bekijken. ' ik snap dat we honger hebben, maar we moeten nu stoppen met eten. Anders hebben we morgen niets meer.' ik kijk naar een grot. Niet een hele grote, maar we konden in ieder geval droog staan. 'we kunnen in die grot overnachten, of naar onze vorie grote warme inham. Jullie mogen kiezen.'
Paarden Profiel Naam: Memories Never Go Geslacht: Merrie Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: Re: Where horses belong. wo feb 22, 2012 8:36 pm
"Ik ga voor deze,, die is dichter bij de appelbomen en ook dichter bij de rivier.", Memorie wees naar een klein beekje tientallen meters verder. Nadien stapte ze naar de kleine grot.
Onderwerp: Re: Where horses belong. wo feb 22, 2012 9:47 pm
Fair briest zacht en keek of de kudde veilig binnen was. Fair ging aan de ingang van de grot liggen. 'Laten we vannacht rusten, jullie kunnen er vannacht wel uit gaan om even wat te drinken, maar maak mij alsjeblieft wakker.' Fair bries en leg zijn hoofd neer, klaar om in slaap te vallen.