Paarden Profiel Naam: Just Be Fair Geslacht: Hengst Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: Re: Where horses belong. do feb 23, 2012 8:59 am
Fair viel bijna in slaap totdat hij de aankomende hoeven hoorde. Hij stond op en liep met een versnelde pas naar het paard. Het was een hengst. Fair snuffelde en gilde een paar keer.
Paarden Profiel Naam: Memories Never Go Geslacht: Merrie Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: Re: Where horses belong. do feb 23, 2012 8:37 pm
Memorie keek de twee paarden op een afstandje na. Ze hoopte dat het goed kwam, twee hengsten...? Memorie dacht aan haar vader,, die was ook verstoten uit de kudde...
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 6:12 am
Fair zuchte en draaide zich om, draafde door de sneeuw en gaf een woeste bok. Wat moest hij doen? hem aanvallen? Nee, hij heeft al genoeg paarden pijn gedaan, tenslotte heeft hij zichzelf beloofd alle paarden te accepteren. Zijn intstinct nam het over, aanvalen, niet? Hij had een gevecht met zichzelf. Ondertussen had Fair al meerdere bokken in de lucht gegeven, de lag sneeuw stoof omhoog bij elke beweging. De krachtige spieren rolden onder de pels van Fair. Na een strijd stond Fair stokstijf stil en keek recht in de ogen van de hengst, afwachtend wat hij zou doen.
Paarden Profiel Naam: Memories Never Go Geslacht: Merrie Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 6:19 am
Memorie keek in de ogen van Fair, dit komt niet goed dacht ze. Ze draaide zich om en liep de grot in, dit hoefde ze niet te zien, ze had er geen behoefte aan.
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 6:22 am
Fair voelde zich groter door het kleinerende gedrag van Ycardo. Hi hinnikte en brieste, maar bleef al zijn spieren spannen, voor als het nodig is, het aankomende gevecht. in zijn ooghoek zag hij Memorie naar binnen lopen. Hij trok zich er niet veel van aan, en stond nog te denken wat hij moest doen. Fair deed 2 stappen dichterbij Ycardo.
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 6:24 am
Memorie hoorde Fair briessen. Waarom, o waarom moest er juist zo iets gebeuren als alles juist perfect ging? Stel dat er iets zou gebeuren met één van de twee paarden? Ze kende Ycardo nog niet echt, maar het zag er een vriendelijk dier uit, en Fair had haar opgevangen toen ze het nodig had. Nee, er mocht niks gebeuren en dat zal ook niet zijn...
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 6:33 am
Ycardo schrok, maar had het toch verwacht. Hij wilde niet vechten, maar hij wilde ook niet terug naar de grotten. Hulpeloos keek hij naar de merrie. Zou zij hem wel steunen?
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 6:36 am
Fair wou nog een klap geven, maar stopte. hij bleef stokstijf voor de hengst staan. 'Sorry.' Fair lied hulpeloos zijn hoofd naar beneden hangen. 'Sorry dat ik zo deed, ik ben helemaal niet zo, ik had me ingesteld dat ik elk paard zou accepteren.' Hij brieste weer en schudde zich uit. 'Het spijt me echt, je bent welkom. ik kon me net even niet beheersen.' Fair liep richting de grotten en keek achterom.
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 7:43 am
Fair voelde zich schuldig over wat hij gedaan had. 'nee natuurlijk niet!' riep hij. 'Dit was eenmalig en absoluut niet de bedoeling.' Fair hinnikte en ging weer richting de grot, en keek achterom om te zien of Ycardo hem volgde.
Paarden Profiel Naam: Remember Geslacht: Hengst Kudde: Where Horses Belong
Onderwerp: Re: Where horses belong. vr feb 24, 2012 11:13 pm
RF naam: Remember Naam paard: Remember (Remy) Ras: Engels volbloed Geslacht: Hengst Leeftijd: 8 jaar Foto: Zie Avatar Karakter: Klik voor mijn paarden profiel Extra: ?
Remember liep door de vallei heen en draafte wat heen en weer. Hij zag iedereen liggen, Hij voelde zich eigenlijk gelijk thuis, zonder dat hij wist of de andere paarden hem zouden accepteren. Toch ging hij bij de paarden liggen, hij sloot zijn ogen en wachtte af.